2013. augusztus 28., szerda

Nemlétező városmarketing és sajtósok - pedig a telefonban rém kedves volt, és mindent megígért

Újabb rossz tapasztalatokat sikerült bezsebelnem marketinges, sajtós - PR-s kollégáktól. Pedig ígéretesen indult mindent. Persze lehet, hogy csak a nyári uborkaszezonban lustultak bele egy kicsit, nem tudom. A lényegen nem változtat, és akkor is bosszantó a dolog. Szeptemberben német kollégámmal egy hosszabb magazinanyagot csinálunk a kalocsai paprikáról. Jövő hónap elején fesztivál lesz a városban. Hogy legyen elég megszólaló, háttérinfó, jó időben elkezdtem szervezni a dolgokat. Így jutottam el a fesztivál honlapjára. Amelyen az idei programról szinte semmi nem volt akkor még fenn, a dátumon kívül.

MTI Fotó - Ujvári Sándor 
Ráakadtam viszont két mobilszámra. Nosza, hívtam is sebtében az elsőt. Egy kedves hölgy vette föl. Elmondtam miről lenne szó, milyen segítség, infó kellene. Arra kért, hogy írjak egy e-mailt neki, mert ő most éppen Horvátországban van szabin, és nem tud semmit intézni, nodehamajd hazaér, beleveti magát, és persze, és segít, és küldi, és minden. Hát igen, nem minden nap megy a német közrádió félórás műsort készíteni valamiről. Mondhatni erős reklámértéke van a dolognak.

E-mail elment, én megnyugodtam, hogy pár nap és jönnek az infók, a pontos program. Nem így lett. Közben én is keresgéltem, szerveztem, megszereztem azokat a kontaktokat, amelyeket a szervezőktől sokkal rövidebb idő alatt meg lehetett volna kapni. Sebaj. Egy hét után udvariasan érdeklődtem e-mailben, hogy elfelejtettek-e? Van-e valamilyen nem várt nehézség? Semmi válasz. Pár nappal később hívtam a korábbi mobilt, semmi válasz. Majd üzenetet is hagytam. Semmi. A honlapon fellelhető rubrikákat kitöltve is próbáltam megtudni, milyen programok lesznek a fesztiválon. De semmi. Végül egy másik, a honlapon szereplő mobilt is fölhívtam. Itt is ígéretet kaptam, hogy küldik a programot. Meg elnézést kértek, hogy nem válaszoltak, de kevesen vannak, sok a munka, meg egyebek...

Hát, a program megjött gyorsan. Majd most már a honlapon is kinn van minden. De az milyen magyarázat, hogy azért nem válaszolnak heteken át se e-mailre, se telefonra, se hangpostán hagyott üzenetre, mert kevesen vannak? Mindez a városmarketing osztályon. Néha tényleg nagyon furcsa hely ez a Magyarország....Miért kell, hogy az kiderüljön: kevesen vannak. Akkor nem kell oylan honlapot csinálni, ami ígéretesnek tűnik, segítséget ajánl az újságírónak. Arról nem is beszélve, hogy illik visszaírni és visszahívni azt, aki keresett minket. Ez alapvető dolog. Vagyis annak kéne lennie. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése