2014. február 16., vasárnap

"Élő közvetítés - Jelenleg nincs élő közvetítés."

Eljött hát a nagy nap, az évértékelőé. Mivel rém közvetlen e-maillel "népszerűsítette" a miniszterelnöki hivatal sajtóosztálya a rendezvényt, amelyről ITT ÍRTAM, úgy gondoltam, hogy a vasárnapot inkább itthon töltöm, itthon fogom meghallgatni az évértékelőt. Főleg, hogy az e-mailben külön felhívták a külföldi tudósítók figyelmét arra, hogy  "The speech can also be followed on kormany.hu, in Hungarian." Azaz, a beszéd a kormany.hu-n magyarul követhető. Izgalom egy szál se, gondoltam én. Bekapcsolom a kormany.hu-t, rögzítem a beszédet, elkortyolgatok egy jó kávét. 



Nem így lett. Nem sokkal 15 óra előtt beléptem az oldalra. Rákattintottam az "Élő közvetítés" menüpontra. Ahol, legnagyobb meglepetésemre azt írta ki a rendszer, hogy jelenleg nincs élő közvetítés. És három után sem változott a helyzet, maradt a kiírás: Élő közvetítés - Jelenleg nincs élő közvetítés. Mit mondjak...Kissé ideges, meg mérges lettem, némi kapkodás után azért megoldódott a helyzet. Kész szerencse, hogy az Inforádió is élőben közvetítette, és a neten is hallgatható az adás. Persze az első pár perc így lemaradt.


Lehet, hogy akinek be kellett volna kapcsolni a netes közvetítést, nem ment be dolgozni? Vagy nem engedték be, mert elfogyott a sajtónak szánt hely? Mindegy is, a helyzeten nem változtat...Szerintem rém kínos, ha nem működik az élő közvetítés, miközben külön felhívták arra a figyelmet, hogy lesz, sőt, az újságírókat is arra biztatták: inkább el se jöjjenek, mert nem fér majd be mindenki a sajtótribünre. Amatőrebb a szervezés, mint az elsőre látszott. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése